Dieta online

INDYWIDUALNA DIETA ON-LINE

Zapraszam do wypełnienia formularza lub do kontaktu drogą poczty e-mailowej: dietetyk@dieta-4u.pl

Bożena Czabaj Brauntsch – ZnanyLekarz.pl

Proszę o udzielenie rzetelnych odpowiedzi na poniższe pytania. Pozyskane z nich informacje posłużą do ułożenia planu dietetycznego dopasowanego do Twoich preferencji żywieniowych, stanu zdrowia i trybu życia. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości służę pomocą drogą telefoniczną lub mailową.

1. Wypełnij formularz.

2. Jeśli masz dodatkowe uwagi lub pytania, prosimy o kontakt telefoniczny lub drogą poczty e-mailowej. Również my skontaktujemy się z Tobą w razie dodatkowych pytań.

3. Wpłać wskazaną w formularzu kwotę na podany na końcu formularza rachunek bankowy.

4. W ciągu 3-5 dni roboczych od wpływu kwoty na rachunek bankowy, pod wskazany w formularzu adres e-mailowy zostanie przesłany zindywidualizowany plan dietetyczny wraz z wytycznymi. ( Sprawdź, czy podany przez Ciebie adres poczty e- mail jest właściwy).

Zapraszam!

Wypełnij formularz:

Podaj imię
przykład@gmail.com
Rok urodzenia
Wzrost w cm
Podaj masę ciała w kg
Obwód talii (cm)
Obwód bioder (cm)

Jaki jest cel stosowania diety?

Czy obecna masa ciała utrzymuje się przez dłuższy czas?

Zdiagnozowane choroby:

miażdżyca, podwyższony cholesterolnadciśnieniechoroby sercaprzebyty zawał/udarreflukswrzody żołądkacukrzycadna moczanowachoroby wątrobychoroby nerekchoroby trzustkikamica żółciowanowotworyceliakiafenyloketonuriazespół jelita drażliwegonadczynność tarczycyniedoczynność tarczycy

Inne:

Inne choroby
Alergia pokarmowa

Dodatkowe uwagi o stanie zdrowia:

Stosowane leki oraz suplementy diety:

Stopień Twojej aktywności fizycznej:

Rozkład posiłków w ciągu dnia. Zaznacz posiłki, które zwyczajowo spożywasz:

śniadanieII śniadanielunchpodwieczorekobiadobiadokolacjakolacjaprzekąski w trakcie dnia

Zaznacz najlepiej opisujący Ciebie punkt:

Rodzaj pożywienia lub konkretny produkt, który źle wpływa na Twój organizm:

Zastanów się jak często spożywasz podane poniżej produkty i wypełnij tabelę:

Mleko nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Sery białe, twarogi nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Sery żółte, sery pleśniowe nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Jogurty, maślanki, kefiry nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Jajka nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Strączkowe (fasola, soja) nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Mięso i wędliny wieprzowe nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Mięso i wędliny wołowe nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Drób i wędliny drobiowe nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Ryby nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Pieczywo jasne, bułki nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Pieczywo ciemne, graham nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Ziemniaki nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Ryż nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Kasze nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Makarony nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Płatki śniadaniowe słodkie nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Płatki, musli, otręby nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Owoce nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Soki owocowe nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Warzywa nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Soki warzywne nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Zupy nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Orzechy nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Oleje roślinne nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Masło nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Margaryna nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Ciasta, ciasteczka nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Czekolady, czekoladki nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Słone przekąski nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Produkty gotowe i półprodukty nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Herbata nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Kawa nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Słodzone napoje gazowane nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie
Alkohol (piwo, wino, wódki etc.) nigdyraz w tyg.kilka razy w tyg.codziennie

Czy istnieją produkty, których nie preferujesz?

Czy istnieją produkty, które lubisz i chcesz, aby zostały uwzględnione w diecie?

Przygotowanie posiłków :

Dodatkowe uwagi:

Zamawiam dietę indywidualną:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesłania diety.

Nr rachunku bankowego:

92 1050 1214 1000 0092 2450 1057

podpisy

 


Dziękuję za wypełnienie formularza

 

Najczęstsze pytania…

Dieta online – informacje dodatkowe

Dieta on-line z pewnością nie zastąpi kontaktu osobistego, ale jeśli wypełnisz formularz rzetelnie i podasz wszystkie informacje o stanie zdrowia, postaram opracować jadłospis jak najbardziej odpowiadający twoim potrzebom.

Jeśli masz chęć i dysponujesz czasem,  przygotuj dodatkowo wg podanego wzoru Twój  spis potraw z jednego, typowego dnia  i prześlij go pod adres: dietetyk@dieta-4u.pl-  Wywiad 24

Dieta online – przepisy

Opracowany plan żywieniowy zawiera wytyczne i wskazówki lub pełne przepisy podanych w planie potraw i posiłków. Przepisy są proste i szybkie w przygotowaniu. Uwzględniają twoje preferencje kulinarne i wykluczają produkty, których nie możesz spożywać, dlatego tak ważne jest uwzględnienie tych produktów w formularzu.

Dieta online – informacje o zdrowiu

W formularzu proszę podać podstawowe informacje o zdrowiu. To bardzo ważne, ponieważ dieta z uwzględnieniem określonej jednostki chorobowej różni się od diety podstawowej. Dlatego jeśli cierpisz na cukrzycę, masz podwyższony cholesterol, wrzody żołądka itd… koniecznie o tym napisz.

Dieta online – przyjmowane leki

Nie zapomnij napisać o lekach i suplementach diety, które przyjmujesz. Niektóre leki wchodzą w interakcje z żywnością, co powoduje, że trzeba wykluczyć lub ograniczyć w diecie określone produkty żywnościowe.

Czy można wielokrotnie powtarzać plan żywieniowy

Plan żywieniowy jest opracowany na określony przedział czasu i dlatego nie można go wielokrotnie powtarzać. Małe urozmaicenie diety poprzez spożywanie tych samych produktów może skutkować niedoborami składników odżywczych. Im dieta jest bardziej urozmaicona, tym zdrowsza.

Dieta online – kontakt

Jeśli potrzebujesz dodatkowych wyjaśnień odnośnie /diety on-line/, masz jakiekolwiek wątpliwości, służę pomocą. Napisz lub zadzwoń, a postaram się odpowiedzieć w jak najkrótszym czasie. Serdecznie zapraszam.

 

Kontakt
O mnie
Ciekawostki
Oblicz BMI
Zapoznaj się z opiniami  - ZnanyLekarz.pl
dieta i odchudzanie dla ciebie